Klacht over zorgverlener

CZ maakt goede zorg vanzelfsprekend

Ontevreden over uw behandeling? Meld uw klacht.

Meestal gaat het goed. Maar soms worden er fouten gemaakt. Door een ziekenhuis, of door een arts. Dan gaan er tijdens een behandeling dingen mis. Dat gebeurt natuurlijk niet met opzet, maar u bent ontevreden.

U kunt uw klacht het beste met uw zorgverlener bespreken, om te kijken of u samen tot een oplossing kunt komen. Vaak hebben instellingen een eigen klachtenregeling.

Komt u er samen niet uit?

Meld uw klacht over de zorgverlener dan bij CZ. Gebruik hiervoor het  klachtenformulier. We luisteren naar uw verhaal en registreren uw klacht. We verwijzen u door naar de juiste instanties.

Wanneer misstanden vaker voorkomen zien we dat snel. En kunnen we de klachten aankaarten bij de huisarts, specialist, het betrokken ziekenhuis of een andere zorgverlener.

Wilt u hulp bij het aanvragen van een schadevergoeding bij een mogelijk medische misser?

CZ Verhaalservice

Bel ons

CZ Klantenservice

088 555 77 77
Maandag t/m vrijdag 8:00 - 21:00 uur
Zaterdag 10:00 - 14:00 uur

Stel uw vraag via WhatsApp

06 13 65 19 50
Binnen 4 uur antwoord.
We appen op werkdagen tussen 8:30 uur en 17:30 uur.

Stuur uw vraag

Hebt u vragen? We helpen u graag.

Stuur uw vraag