Klanttevredenheidsonderzoek 2017

Wij willen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en producten. Begin 2017 deden we onderzoek naar de ervaringen van onze klanten met CZ. U gaf ons als gemiddeld rapportcijfer een 8.

Resultaten

Gemiddelde score dienstverlening is een 8 (in 2016: 8)


Gemiddelde prijsoordeel: 6,8 (in 2016: 6,8)


Tevredenheid polisdocumenten: 7,8 (in 2016: 7,8)

Tevredenheid wijzigen polis (mutatieverwerking): 7,8 (in 2016: 8)


Tevredenheid indienen declaraties: 8,4 (in 2016: 8,2)

Tevredenheid afhandeling declaraties: 8,2 (in 2016: 8,1)


Tevredenheid website: 7,8 (in 2016: 8)

Tevredenheid Mijn-omgeving: 8

Tevredenheid app: 8


Tevredenheid telefonisch contact: 7,9 (in 2016: 8)

Tevredenheid e-mail contact: 7,8 (in 2016: 7,9)

Verbeteren van de klanttevredenheid

We blijven onze service verbeteren. In 2017 richten we ons vooral op ons klantcontact.

We vragen klanten regelmatig om feedback. Uit deze feedback blijkt dat bij de informatieverstrekking meer aandacht nodig is voor de persoonlijke situatie van de klant. Ook meedenken met de klant is voor verbetering vatbaar. De coaching en training van onze medewerkers wordt hier specifiek op gericht.

CZ doet regelmatig klantonderzoek en gebruikt deze resultaten om de kwaliteit van de zorg en de dienstverlening te verbeteren. Lees meer over de klantonderzoeken van CZ.

Bel ons

CZ Klantenservice

088 555 77 77
Maandag t/m vrijdag 8:00 - 21:00 uur
Zaterdag 10:00 - 14:00 uur

Stel uw vraag via WhatsApp

06 13 65 19 50
Binnen 4 uur antwoord.
We appen op ma t/m vrij tussen 8:30 uur en 17:30 uur.