Klanttevredenheidsonderzoek 2017

Wij willen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en producten. Begin 2017 deden we onderzoek naar de ervaringen van onze klanten met CZ. U gaf ons als gemiddeld rapportcijfer een 8.

Resultaten

Gemiddelde score dienstverlening is een 8 (in 2016: 8)


Gemiddelde prijsoordeel: 6,8 (in 2016: 6,8)


Tevredenheid polisdocumenten: 7,8 (in 2016: 7,8)

Tevredenheid wijzigen polis (mutatieverwerking): 7,8 (in 2016: 8)


Tevredenheid indienen declaraties: 8,4 (in 2016: 8,2)

Tevredenheid afhandeling declaraties: 8,2 (in 2016: 8,1)


Tevredenheid website: 7,8 (in 2016: 8)

Tevredenheid Mijn-omgeving: 8

Tevredenheid app: 8


Tevredenheid telefonisch contact: 7,9 (in 2016: 8)

Tevredenheid e-mail contact: 7,8 (in 2016: 7,9)

Verbeteren van de klanttevredenheid

We blijven onze service verbeteren. In 2017 richten we ons vooral op ons klantcontact.

We vragen klanten regelmatig om feedback. Bijvoorbeeld na een telefoongesprek of e-mailwisseling. Die feedback gebruiken we voor de coaching en training van onze medewerkers. Daarnaast gebruiken we de feedback om onze communicatie zodanig in te richten dat onze klanten een persoonlijke en proactieve service ervaren in alle kanalen.

CZ doet regelmatig klantonderzoek en gebruikt deze resultaten om de kwaliteit van de zorg en de dienstverlening te verbeteren. Lees meer over de klantonderzoeken van CZ.

Bel ons

CZ Klantenservice

088 555 77 77
Maandag t/m vrijdag 8:00 - 21:00 uur
Zaterdag 10:00 - 14:00 uur

Stel uw vraag via WhatsApp

06 13 65 19 50
Binnen 2 uur antwoord.
We appen op ma t/m vrij tussen 8:30 uur en 17:30 uur.