Klacht over CZ melden

Hebt u een onprettige ervaring gehad of bent u ontevreden? Dat vinden wij erg vervelend. Meld uw klacht dan telefonisch of schriftelijk aan ons. We gaan meteen kijken wat er mis is gegaan. En wat we voor u kunnen doen.

Zó meldt u een klacht of geschil

U kunt uw klacht melden door het klachtenformulier in te vullen. U kunt ons ook bellen. Of verstuur uw klacht per post.

  1. Ga naar het klachtenformulier

  2. Meld uw klacht en vul uw gegevens in

  3. Verstuur uw klacht

  4. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een reactie op uw klacht. Betreft het een geschil? Dan reageren we binnen 20 werkdagen. De afhandeling van uw klacht of geschil kan langer duren als we aanvullende informatie nodig hebben.

Contact met Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen

Bent u ontevreden over de wijze waarop wij uw klacht of geschil hebben afgehandeld? Of hebt u na zes weken nog geen reactie ontvangen? Dan kunt u dat melden bij de Stichting Klachten en Geschillen (SKGZ). Binnen maximaal 90 dagen handelt de SKGZ uw klacht af. U kunt uw klacht ook aan de burgerlijk rechter voorleggen.

CZ Klantenservice