GGZ

Informatiebijeenkomsten

Het is niet meer mogelijk om u in te schrijven voor de informatiebijeenkomsten. 

Voor meer informatie over het beleid, kunt u het Inkoopdocument GGZ 2018 raadplegen.

Meest gebruikte documenten

Vragen?

Hebt u een vraag over declaraties, overeenkomsten of iets anders? Neem contact met ons op.

Direct naar...

Veelgestelde vragen

Waarom moet ik een aparte gbGGZ- en sGGZ-overeenkomst afsluiten?

Afspraken voor de generalistische basis GGZ en gespecialiseerde GGZ zijn beiden in een aparte overeenkomst opgenomen. Wilt u een overeenkomst sluiten voor zowel gbGGZ als gGGZ? Dan ontvangt u 2 overeenkomsten die u allebei moet ondertekenen.

Waar kan ik mijn overeenkomst terugvinden?

  • Overeenkomsten tot en met 2013 kunt u per e-mail opvragen. Vermeld in de onderwerpregel uw persoonlijke AGB-code, het soort overeenkomst en jaartal van de overeenkomst.
  • Overeenkomsten vanaf 2014 kunt u terugvinden in VECOZO. Sinds 2016 plaatsen we Deel II van alle overeenkomsten online. Deze kunt u openen met een pincode. De pincode vindt u in Deel I van de overeenkomst in VECOZO.

Kan mijn omzetmaximum worden verhoogd?

Nee, wee gaan niet in op individuele verzoeken van zorgaanbieders tot ophoging van het omzetmaximum. Bekijk het zorginkoopbeleid voor meer informatie over de berekening van het omzetmaximum.

Verzekerden waarvan de behandeling nog niet is gestart en die niet bij de aanbieder van voorkeur behandeld kunnen worden, kunnen een bemiddelingsverzoek indienen via het CZ Zorgteam. Zij zoeken dan naar een passend alternatief.

Bekijk alle veelgestelde vragen