GGZ

Wijzigingen overeenkomsten 2017

In Deel II van de overeenkomsten gbGGZ en gGGZ voor Instellingen hebben wij een klein aantal wijzigingen doorgevoerd. U vindt deze wijzigingen op pagina 2 van de overeenkomsten.

Meest gebruikte documenten

Direct naar...

Vragen?

Hebt u een vraag over declaraties, overeenkomsten of iets anders? Neem contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Tot wanneer kan ik een overeenkomst afsluiten?

U kunt voor het jaar 2017 geen overeenkomst meer afsluiten. Voor 2018 is het afhankelijk van welke overeenkomst u wilt afsluiten. De contracteerperiode gaat jaarlijks op 1 april van start. Bekijk het zorginkoopbeleid en de contracteerprocedure voor meer informatie.

Waar kan ik mijn overeenkomst terugvinden?

  • Overeenkomsten tot en met 2013 kunt u per e-mail opvragen. Vermeld in de onderwerpregel uw persoonlijke AGB-code, het soort overeenkomst en jaartal van de overeenkomst.
  • Overeenkomsten vanaf 2014 kunt u terugvinden in VECOZO. Sinds 2016 plaatsen we Deel II van alle overeenkomsten online. Deze kunt u openen met een pincode. De pincode vindt u in Deel I van de overeenkomst in VECOZO.

Kan mijn omzetmaximum worden verhoogd?

Nee, wee gaan niet in op individuele verzoeken van zorgaanbieders tot ophoging van het omzetmaximum. Bekijk het zorginkoopbeleid voor meer informatie over de berekening van het omzetmaximum.

Verzekerden waarvan de behandeling nog niet is gestart en die niet bij de aanbieder van voorkeur behandeld kunnen worden, kunnen een bemiddelingsverzoek indienen via het CZ Zorgteam. Zij zoeken dan naar een passend alternatief.

Bekijk alle veelgestelde vragen