Onze servicekantoren zijn gesloten per 1 mei 2024

Sinds 1 mei 2024 zijn onze mobiele- en servicekantoren gesloten. We vinden het belangrijk om u zo goed mogelijk te blijven helpen. Van chatten via de app tot telefonisch contact of online informatie over de meest voorkomende onderwerpen. Kies de service die het beste past bij uw wensen.

Steeds meer verzekerden vinden het prettig om gebruik te maken van onze digitale service. Bijvoorbeeld via de CZ app en de live chat. Dat werkt snel en eenvoudig. Door de komende jaren nog meer verzekerden te helpen met onze digitale service hopen we ook meer ruimte te creëren aan de telefoon. Zodat we verzekerden die liever telefonisch contact willen, nog steeds passende hulp kunnen bieden.

Ervaar het gemak van de CZ app

Al uw zorgzaken direct bij de hand en snel geregeld. Van rekeningen declareren tot uw vergoedingen inzien en chatten met onze medewerkers. Snel, gemakkelijk en wanneer het ú uitkomt.

Ontdek de app
Man kijkt op telefoon met hondje op schoot

Direct antwoord op uw vraag

Omdat we u goed én snel willen helpen, hebben we de meestgestelde vragen voor u op een rijtje gezet.

Bekijk de meestgestelde vragen

Liever persoonlijk iemand spreken?