Overeenkomst Ergotherapie

Hieronder informeren wij u over de inhoud van de overeenkomst en over de wijze waarop u de overeenkomst kunt aanvragen dan wel kunt wijzigen.

Overeenkomst aanvragen

Wilt u een overeenkomst bij CZ aanvragen? Dan moet u voldoen aan ons inkoopbeleid. Dit toetsen wij nadat u een aanvraag voor een overeenkomst hebt ingediend. Besluiten wij u een overeenkomst aan te bieden? Dan maken wij hiervoor gebruik van het landelijke Zorginkoopportaal van VECOZO.

Overeenkomst wijzigen

De meeste gegevens van zorgaanbieders staan geregistreerd in de AGB-database. Houd deze gegevens up-to-date, want ze worden ook door ons gebruikt.

Addendum Handspalken

Voor werkzaamheden m.b.t. het vervaardigen van spalken en het inzetten van een spalk in een behandeling ergotherapie, hebben wij een apart addendum. Dat addendum is een aanvulling op de overeenkomst ergotherapie.

Lees meer over de voorwaarden en het aanvragen van het addendum Handspalken

Inhoud overeenkomst

De overeenkomst bestaat uit het Individueel Deel (deel I) en uit het Algemeen Deel (deel II). In deel II staan de algemene voorwaarden die wij stellen.

Contact

Voor vragen over contracten en uw gegevens, of aanpassingen in uw betaalgegevens neemt u contact op met de afdeling Relatiebeheer.

 
Naar boven