Klanttevredenheidsonderzoek 2021

Wij willen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en producten. Begin 2021 deden we onderzoek naar de ervaringen van onze klanten met CZ. U gaf ons als gemiddeld rapportcijfer een 8,3.

Resultaten

2021 2020
Gemiddelde score dienstverlening 8,3 8,2
Tevredenheid polisdocumenten: 8,1 8,1
Tevredenheid wijzigen polis (mutatieverwerking): 8,4 8
Tevredenheid indienen declaraties: 8,6 8,6
Tevredenheid afhandeling declaraties: 8,5 8,4
Tevredenheid informatievoorziening: 7,9
Tevredenheid website: 8,0 8,1
Tevredenheid Mijn omgeving: 8,3 8,2
Tevredenheid app: 8,3 8,3
Tevredenheid telefonisch contact: 8,2 8,2
Tevredenheid e-mail contact: 8,1 8,1
Tevredenheid whatsapp contact: 8,0
Tevredenheid chatcontact: 7,9

Verbeteren van de klanttevredenheid

We blijven onze service verbeteren. In 2021 richten we ons vooral op het bieden van persoonlijke service en gemak voor onze klanten.

We vragen klanten regelmatig om feedback. Bijvoorbeeld na een telefoongesprek of e-mailwisseling. Die feedback gebruiken we voor de coaching en training van onze medewerkers. Daarnaast gebruiken we de feedback om onze communicatie zodanig in te richten dat onze klanten een persoonlijke en proactieve service ervaren in alle kanalen.

CZ doet regelmatig klantonderzoek en gebruikt deze resultaten om de kwaliteit van de zorg en de dienstverlening te verbeteren. Lees meer over de klantonderzoeken van CZ.

Nog vragen? We zijn er voor u

Naar boven