Adviseur helpt met wachtlijstbemiddeling

Sneller geholpen met wachtlijstbemiddeling

Moet u lang wachten op een behandeling? Misschien kunt u ergens anders sneller terecht. De adviseurs van het zorgteam zoeken het graag voor u uit.

Bellen mag natuurlijk ook 013 594 91 10

Wat is wachtlijstbemiddeling?

Voor wachttijden in de zorg zijn landelijke normen afgesproken. Soms is die wachttijd langer dan die norm. U kunt dan wachtlijstbemiddeling aanvragen, ook voor uw naaste. De adviseur van het zorgteam kijkt dan waar u sneller terecht kunt.

U kunt wachtlijstbemiddeling aanvragen als...

  • U verzekerd bent bij CZ
  • U op een wachtlijst staat bij een ziekenhuis, zelfstandig behandelcentrum, voor geestelijke gezondheidszorg (GGZ) of voor wijkverpleging
  • De wachttijd langer is dan de landelijke normwachttijd

Zó werkt wachtlijstbemiddeling

  1. Vraag het CZ zorgteam om hulp

    En leg de situatie uit.

  2. Wij zoeken uit of wachtlijstbemiddeling mogelijk is

    En houden rekening met uw wensen of die van uw naaste.

  3. We bespreken samen de mogelijkheden en helpen u verder

    Het zorgteam belt u hierover.

Het CZ Zorgteam neemt binnen 20 werkdagen contact met u op.

Veelgestelde vragen over wachtlijstbemiddeling

Zorg nodig?

Het CZ Zorgteam helpt u graag met persoonlijk advies. Van wachtlijstbemiddeling tot het vinden van de juiste zorgverlener. Voor uzelf of iemand voor wie u zorgt.

Naar boven