Klacht over CZ melden

Bij CZ doen we ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Hebt u een onprettige ervaring gehad of bent u ontevreden of teleurgesteld over onze service? Dat vinden wij erg vervelend. Meld uw klacht en wij gaan meteen kijken wat er mis is gegaan. En wat we voor u kunnen doen.

In de brochure 'Ontevreden? Laat het ons weten' vindt u meer informatie over onze klachtenprocedure, het verschil tussen een klacht en een geschil, mogelijke vervolgstappen en contactgegevens.

Zó meldt u een klacht of geschil

U kunt uw klacht of geschil melden door het klachtenformulier in te vullen. U kunt ons ook bellen. Of verstuur uw klacht of geschil per post.

  1. Ga naar het klachtenformulier

  2. Meld uw klacht en vul uw gegevens in

  3. Verstuur uw klacht

  4. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een reactie op uw klacht. Betreft het een geschil? Dan reageren we binnen 20 werkdagen. De afhandeling van uw klacht kan langer duren als we aanvullende informatie nodig hebben. Natuurlijk ontvangt u dan bericht van ons.

Hebt u geen klacht maar een vraag?

Hebt u geen klacht maar een vraag of opmerking? Laat het ons hier weten.

Contact met Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen

Bent u ontevreden over de wijze waarop wij uw klacht hebben afgehandeld? Of hebt u na zes weken nog geen reactie ontvangen? Dan kunt u dat melden bij de Stichting Klachten en Geschillen (SKGZ). Binnen maximaal 90 dagen handelt de SKGZ uw klacht af. U kunt uw klacht ook aan de burgerlijk rechter voorleggen.

Nog vragen? We zijn er voor u

Naar boven