Klacht over uw zorgverlener melden

Meestal gaat het goed. Maar soms worden er fouten gemaakt of wordt u onprettig behandeld. Door een ziekenhuis, of door een arts. Dat gebeurt natuurlijk niet met opzet, maar u bent ontevreden. Meld in dat geval uw klacht over uw zorgverlener.

Zó meldt u een klacht over uw zorgverlener

  1. Bespreek uw klacht met uw zorgverlener en bekijk of u samen tot een oplossing kunt komen. Vaak hebben zorgverleners een eigen klachtenregeling.

  2. Komt u er samen niet uit? Meld uw klacht dan bij CZ door het klachtenformulier in te vullen.

  3. Wij luisteren naar uw verhaal, registreren uw klacht en verwijzen u door naar de juiste instanties. Als misstanden vaker voorkomen kunnen we de klachten aankaarten bij de zorgverlener.

Wilt u hulp bij het aanvragen van een schadevergoeding? Bekijk dan hoe CZ u kan helpen met de CZ Verhaalservice.

CZ Klantenservice