Informatiebijeenkomsten over inkoopbeleid en contractering 2020

De contracteringsperiode 2020 gaat binnenkort van start. Op 29 maart 2019 hebben wij het inkoopbeleid GGZ 2020 gepubliceerd. Om eventuele vragen rondom het inkoopbeleid en de contractering 2020 te kunnen beantwoorden, organiseren wij een aantal informatiebijeenkomsten.

23 mei 2019

Programma

Wij organiseren deze bijeenkomsten om uw vragen te kunnen beantwoorden. Zo hebben we voldoende ruimte om met u in gesprek te kunnen gaan.

De 4 bijeenkomsten die wij organiseren, hebben wij verdeeld in 2 tijdvakken per bijeenkomst. U kunt zich aanmelden voor een van de volgende tijdvakken:

  • 16:00 uur – 17:30 uur
  • 17:30 uur – 19:00 uur

Wij zorgen voor een hapje en een drankje tijdens de bijeenkomsten.

Locaties

De informatiebijeenkomsten worden op de volgende datums en locaties gehouden:

Datum    Locatie 
3 juli CZ locatie Tilburg
Ringbaan West
236 5038 KE Tilburg
8 juli CZ locatie Sittard
Wilhelminastraat 39
6131 KM Sittard
15 juli CZ locatie Tilburg
Ringbaan West
236 5038 KE Tilburg
16 juli CZ locatie Sittard
Wilhelminastraat 39
6131 KM Sittard

Aanmelden

U kunt zich aanmelden voor een van de tijdvakken tijdens de informatiebijeenkomsten, door een e-mail te sturen aan Roadshow GGZ. Wij verzoeken u om het volgende in de e-mail aan te geven:

  • de gewenste informatiebijeenkomst (datum)
  • het gewenst tijdvak
  • uw AGB code
  • het aantal personen

De inschrijving voor de informatiebijeenkomsten sluit op 23 juni 2019. Aanmeldingen na deze datum kunnen niet meer in behandeling worden genomen.