Toevoegen gezinsleden aan een bestaande Verdragspolis

Het toevoegen van één of meer gezinsleden kan alleen als ze geen eigen verplichte basisverzekering in Nederland mogen hebben. Neem bij twijfel vooral contact op met team Verdragspolis via (046) 459 59 86.


Gegevens hoofdverzekerde bestaande Verdragspolis

Uw relatienummer vindt u in Mijn CZ of de CZ app
Soms kunnen we u sneller helpen als we u bellen.

Ingangsdatum


Partner



U kunt de partner en kinderen niet toevoegen aan de bestaande Verdragspolis. Zij dienen via een verplichte Nederlandse basisverzekering verzekerd te zijn. Wilt u meer informatie over de basisverzekeringen van CZ? Neem contact met ons op via 088 555 77 77.



Pakket van de partner


In de aanvullende verzekeringen Jongeren en Gezinnen zit al een tandartsverzekering. Die hoeft u dus niet apart af te sluiten.

Gegevens van de partner



Uw relatienummer vindt u in Mijn CZ of de CZ app

Komt u niet uit een EU- of EER-land? Dan hebben we een kopie nodig van de voor- en achterkant van uw verblijfsvergunning.
Uw huidige basisverzekering zeggen wij voor u op vanaf de datum dat u in de Verdragspolis geregistreerd bent. Dit doen wij omdat wij verplicht zijn uw huidige zorgverzekeraar gegevens te verstrekken die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de zorgverzekering en Zorgverzekeringswet. Dit geldt ook voor geregistreerde gezinsleden.


Kinderen

Wanneer u kind(eren) met eigen inkomsten uit Nederland heeft, kunt u deze niet toevoegen aan de bestaande Verdragspolis. U verzekert het kind in dat geval via een verplichte Nederlandse basisverzekering.




Uw relatienummer vindt u in Mijn CZ of de CZ app
Komt u niet uit een EU- of EER-land? Dan hebben we een kopie nodig van de voor- en achterkant van uw verblijfsvergunning.
Uw huidige basisverzekering zeggen wij voor u op vanaf de datum dat u in de Verdragspolis geregistreerd bent. Dit doen wij omdat wij verplicht zijn uw huidige zorgverzekeraar gegevens te verstrekken die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de zorgverzekering en Zorgverzekeringswet. Dit geldt ook voor geregistreerde gezinsleden.





Uw relatienummer vindt u in Mijn CZ of de CZ app
Komt u niet uit een EU- of EER-land? Dan hebben we een kopie nodig van de voor- en achterkant van uw verblijfsvergunning.
Uw huidige basisverzekering zeggen wij voor u op vanaf de datum dat u in de Verdragspolis geregistreerd bent. Dit doen wij omdat wij verplicht zijn uw huidige zorgverzekeraar gegevens te verstrekken die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de zorgverzekering en Zorgverzekeringswet. Dit geldt ook voor geregistreerde gezinsleden.





Uw relatienummer vindt u in Mijn CZ of de CZ app
Komt u niet uit een EU- of EER-land? Dan hebben we een kopie nodig van de voor- en achterkant van uw verblijfsvergunning.
Uw huidige basisverzekering zeggen wij voor u op vanaf de datum dat u in de Verdragspolis geregistreerd bent. Dit doen wij omdat wij verplicht zijn uw huidige zorgverzekeraar gegevens te verstrekken die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de zorgverzekering en Zorgverzekeringswet. Dit geldt ook voor geregistreerde gezinsleden.





Uw relatienummer vindt u in Mijn CZ of de CZ app
Komt u niet uit een EU- of EER-land? Dan hebben we een kopie nodig van de voor- en achterkant van uw verblijfsvergunning.
Uw huidige basisverzekering zeggen wij voor u op vanaf de datum dat u in de Verdragspolis geregistreerd bent. Dit doen wij omdat wij verplicht zijn uw huidige zorgverzekeraar gegevens te verstrekken die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de zorgverzekering en Zorgverzekeringswet. Dit geldt ook voor geregistreerde gezinsleden.





Uw relatienummer vindt u in Mijn CZ of de CZ app
Komt u niet uit een EU- of EER-land? Dan hebben we een kopie nodig van de voor- en achterkant van uw verblijfsvergunning.
Uw huidige basisverzekering zeggen wij voor u op vanaf de datum dat u in de Verdragspolis geregistreerd bent. Dit doen wij omdat wij verplicht zijn uw huidige zorgverzekeraar gegevens te verstrekken die noodzakelijk zijn voor de uitvoering van de zorgverzekering en Zorgverzekeringswet. Dit geldt ook voor geregistreerde gezinsleden.


Ondertekening

Voordat u ondertekent wijzen wij u op het volgende: 1. Uw registratie in de Verdragspolis wordt pas verwerkt als wij uw verdragsformulier van de buitenlandse ziektekostenverzekeraar hebben ontvangen 2. Wij toetsen uw gegevens aan het Extern Verwijzingsregister (EVR). Een frauderegistratie kan gevolgen hebben voor uw aanvullende verzekering


Your Europe logo
Visit Your Europe's website

Deel uw ervaring

U heeft net het Verdragspolis-formulier ingevuld. Hoe heeft u dit ervaren?

Geef uw feedback aan Your Europe

Heeft u nog vragen over de Verdragspolis?

Bel (046) 459 59 86. Bereikbaar van maandag t/m vrijdag 08:30 – 17:30 uur. U betaalt alleen de gebruikelijke belkosten.