Sneller geholpen met wachtlijstbemiddeling

Moet u of uw naaste lang wachten op een behandeling? Misschien kunt u ergens anders sneller terecht. Onze zorgadviseurs zoeken het graag voor u uit.

Of bel het CZ Zorgteam (013) 594 91 10

Zó werkt wachtlijstbemiddeling

  1. Vraag het CZ zorgteam om hulp

    En leg de situatie uit.

  2. Wij zoeken uit of wachtlijstbemiddeling mogelijk is

    En houden rekening met uw wensen of die van uw naaste.

  3. We bespreken samen de mogelijkheden en helpen u verder

    Het zorgteam belt u hierover.

U kunt wachtlijstbemiddeling aanvragen als...

  • U en/of uw naaste klant is bij CZ
  • Het gaat om medisch specialistische zorg (ziekenhuis of zelfstandig behandelcentrum), geestelijke gezondheidszorg (GGZ) of wijkverpleging
  • De wachttijd langer is dan de afgesproken wachttijd

Wachtlijstbemiddeling door corona niet altijd mogelijk

Door corona kunnen onze zorgadviseurs niet altijd regelen dat u ergens anders terechtkunt. Sommige ziekenhuizen behandelen op dit moment alleen patiënten uit de eigen regio. Ook moeten veel ziekenhuizen uitgestelde behandelingen nog inhalen. Ziekenhuizen bepalen zelf welke zorg ze weer opstarten en wanneer. Onze zorgadviseurs zoeken graag voor u uit wat er wel mogelijk is. 

Het CZ Zorgteam neemt binnen 10 werkdagen contact met u op.

Veelgestelde vragen over wachtlijstbemiddeling

Naar boven