Sneller geholpen met wachtlijstbemiddeling

Ziet u er tegenop om lang te wachten op een behandeling? Misschien kunt u ergens anders sneller terecht. Onze zorgadviseurs zoeken het graag voor u uit.

Of bel het CZ Zorgteam (013) 594 91 10

Zó werkt wachtlijstbemiddeling

  1. Vraag het CZ zorgteam om hulp

    En leg uw situatie uit.

  2. Wij zoeken uit of wachtlijstbemiddeling mogelijk is

    En houden rekening met uw wensen.

  3. We bespreken samen de mogelijkheden en helpen u verder

    Het CZ Zorgteam belt u hierover.

U kunt wachtlijstbemiddeling aanvragen als...

  • U klant bent bij CZ
  • Het gaat om medisch specialistische zorg (ziekenhuis of zelfstandig behandelcentrum), geestelijke gezondheidszorg (GGZ) of wijkverpleging
  • De wachttijd langer is dan de afgesproken wachttijd

Het CZ Zorgteam neemt binnen 5 werkdagen contact met u op.

Veelgestelde vragen over wachtlijstbemiddeling

Antwoord op de meest gestelde zorgverzekeringsvragen

Wat kunt u doen als u te maken krijgt met een wachttijd voor een behandeling bij een zorgverlener? En wat is een behandelplafond? Bekijk wat experts hierover zeggen in het webinar ‘Antwoord op de meest gestelde zorgverzekeringsvragen’.