Informatiesessie Inkoopbeleid 2022

De contracteringsperiode 2022 is in volle gang. Op 13 augustus 2021 hebben wij de laatste aanvullingen op het Inkoopbeleid GGZ 2022 gepubliceerd. Om eventuele vragen rondom het inkoopbeleid 2022 te kunnen beantwoorden, bieden wij de mogelijkheid om deze in een informatiesessie met de afdeling Zorginkoop te stellen.

Programma

De gesprekken zullen plaats vinden op:

  • Maandag 20 september 2021 tussen 14.00u – 16.00u
  • Dinsdag 21 september 2021 tussen 16.00u – 17.30u
  • Dinsdag 28 september 2021 tussen 10.00u – 12.00u

Gezien het aantal verwachte aanmeldingen zal de tijd om uw vragen te stellen maximaal 10 minuten bedragen. Wij verzoeken u om uw vragen omtrent het Inkoopbeleid 2022 voorafgaand aan de bijeenkomst voor te bereiden, om het tijdvak optimaal te kunnen benutten. Belangrijk om aan te geven is dat tijdens de informatiesessies de focus ligt op het Inkoopbeleid. Mocht uw vraag een ander onderwerp dan het Inkoopbeleid 2022 betreffen, verzoeken wij u deze via de bekende weg, via de e-mail, aan ons te stellen.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden voor een informatiesessie door een e-mail te sturen. Mocht u een specifieke voorkeur hebben voor een dag dan kunt u deze doorgeven, indien mogelijk zullen wij rekening houden met uw voorkeur.

Vermeld in uw mail 

  • welke Informatiesessie u wilt bijwonen
  • uw e-mailadres
  • uw AGB code

Wij zullen u indelen in een tijdvak.

De inschrijving voor de informatiesessies sluit op 16 september 2020. Aanmeldingen na deze datum worden niet meer in behandeling genomen.

Contact

Neem contact op bij vragen over de inkoop van GGZ.

Naar boven