Klanttevredenheidsonderzoek 2025
Wij willen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en producten. Begin 2025 deden we onderzoek naar de ervaringen van onze klanten met CZ. U gaf ons als gemiddeld rapportcijfer een 8,0.
Resultaten
Uw ervaring: | 2025 | 2024 |
---|---|---|
Gemiddelde score dienstverlening | 8,0 | 8,1 |
Tevredenheid polisdocumenten | 7,9 | 8,0 |
Tevredenheid wijzigen polis (mutatieverwerking) | 8,0 | 8,0 |
Tevredenheid indienen declaraties | 8,3 | 8,5 |
Tevredenheid afhandeling declaraties | 8,3 | 8,4 |
Tevredenheid website | 7,8 | 7,9 |
Tevredenheid Mijn omgeving | 7,9 | 8,0 |
Tevredenheid app | 8,1 | 8,1 |
Tevredenheid telefonisch contact | 7,6 | 7,5 |
Tevredenheid chat contact | 7,5 | 7,2 |
Verbeteren van de klanttevredenheid
We waarderen het dat klanten onze service met een 8,0 beoordelen. Maar blijven ook altijd kritisch kijken hoe we onze service en dienstverlening kunnen verbeteren. Daarom richten we ons in 2025 op het verbeteren van onze bereikbaarheid en doorontwikkeling van de CZ app. Zodat klanten ons gemakkelijk kunnen bereiken, maar ook steeds meer zelf kunnen regelen. En vanaf dit jaar werken onze medewerkers in een nieuw systeem. Daarmee kunnen we slimmer, sneller en makkelijker contact hebben met onze klanten.
We vragen regelmatig om feedback, bijvoorbeeld na een telefoongesprek of chat. Die reacties gebruiken we om onze medewerkers te trainen. Zo zorgen we ervoor dat onze communicatie persoonlijk en behulpzaam is.
CZ doet regelmatig klantonderzoek. De resultaten helpen ons om de zorg en onze dienstverlening steeds verder te verbeteren. Lees meer over de klantonderzoeken van CZ.